hvordan man skaber java spil

Indlæg af Alice Christensen     opdateret: 2011-06-28

Processen med at skabe Java -spil er den samme som den proces til at lære hvordan man kan male et maleri eller bygge en bil . Du studere struktur og dynamik i spillet , du vil oprette , og derefter recitere eller genskabe den originale model , du undersøgt; derefter begynde at oprette dit eget arbejde baseret på , hvad du har lært . Brug denne fremgangsmåde til at oprette din egen Java -spil

Du skal bruge: .
Java Development Kit ( JDK )


1
Find kildekoden til en eksisterende , simpelt Java spil . Din søgestreng på Google eller en lignende web søgemaskine vil inkludere disse udtryk : " let Java spil " og " kildekode " . Vær sikker på den "kildekode " er omgivet af dobbelte anførselstegn . Her er et bestemt søgeord , som vil føre dig til kildekoden for flere spil: .
~ let Javaspil " kildekode "
2
spille spillene fundet i søgeresultaterne . Du skal muligvis bruge Firefox eller en anden browser , der ikke Internet Explorer , som har problemer med visning af Java- applets . Find et spil, der er sjovt , men ser simpelt . Et godt eksempel på sådan et spil er det en på javaonthebrain. com /java /hjernen .
3 .
Download kildekoden ( en fil der ender på " . java ") og HTML -filen , hvor den vil køre , anbringelse begge filer i samme bibliotek . Antag , at spillet kræver en enkelt kilde ( . java -fil) .
4 .
Rekompiler kildekoden på din computer ved hjælp af Java Development Kit ( JDK ) fra java. sun. com . Vær sikker på at pege HTML -koden viser applet til placeringen af din kompileret klasse fil .
5 .

begynde at lave overfladiske ændringer i spillet i de steder i det program, du forstår . For eksempel, hvis en linje lyder " buffer1 . setColor ( Color. gray ) ", kan du prøve at ændre den grå til blå . Se Java API og selvstudie henvisningen i slutningen af denne artikel for at hjælpe dig skelne hvilken kilde kode ændringer for at gøre og hvor kan man få dem .

6 .
Forpligte kildekoden fil til hukommelsen . Lagring af en funktion eller logisk blok af kode på et tidspunkt , skriv koden fra hukommelsen . Gør dette , indtil du kan genskabe en compilable og arbejdsprogram fra hukommelsen .
7 .
Design og kode en væsentlig ændring til spillet ved hjælp af den viden , du har fået fra din hukommelse af det . Gentag dette indtil spillet bærer megen lighed med den oprindelige . Når du har nået dette stadie , har du effektivt lært at oprette dit eget spil .


Previous:hvordan du installerer Java API Next:hvordan man laver et spil ved hjælp af Java -software



 

Kommentarer

Code:
change