java - Fremskynde kompileringstid for Play 2.5/Activator/sbt på Windows ved hjælp af IntelliJ

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Her er config:
Spil 2,5
sbt 2.11.7
IntelliJ Community og Ultimate
Windows 7 med 8 MB RAM og 700 GB harddisk


'aktivator ren kompilering' samler 11 Scala kilder og 1000 Java Kilder.
Det tager en time at gøre det på en Windows-maskine. Men tager mindre end 15 minutter på en MAC book pro.


Enhver ændring til koden. Eksempel: Bare ændret primitive int til en Wrapper Integer, og det tog næsten 20 minutter at kompilere på Windows, men tager få sekunder på MAC.


Nu kan ikke alle have råd til at have mac.


Ved nogen, hvad er den bedste måde at få det fast?
Jeg læste meget på denne inkrementelle kompilering til spil og ved ikke, om det virkelig er af nogen betydning.

Bedste reference


Jeg havde lignende problem. Jeg plejede at køre min ansøgning gennem Menu > Run > Run/Debug, hvor jeg senere fandt ud af at jeg skal fjerne Make processen. Jeg fjernede Make trin fra konfigurationen - Menu > Run > Edit Configurations. Efter denne forandring så det fint ud og tog mindre tid til at løbe. Ja, det gør tingene hurtigere.


Men kompilering af koden først er det primære punkt at køre testene, mens du laver testdrevet udvikling. Det ser ud til at være relateret til et problem i IDEA, hvor Play Compiler bruges, selvom det ikke er valgt, og denne kompilator bruger tid. [5]


En løsning blev beskrevet i ovennævnte problem.



  1. Deaktiver play2 compiler i indstillinger

  2. Slet afspilningen * xml-filer i .idea-mappen til dit projekt

  3. Genstart IDEA

  4. Hvis du genimporterer projektet (for eksempel ved build.sbt ændringer), skal du slette xml-filerne og genstarte IDEA igen.



Dette ville forhåbentlig rettes - søg efter opdateringer i spørgeskemaet [6]