vinduer - Skildpadde SVN + Unreal Commander

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Jeg har brugt Unreal Commander som et gratis alternativ til total kommandør (win os). Jeg har valgt at vise indbygget ikon og kontekstmenu og til skildpadde cvs, alt var fint. Da jeg begyndte at bruge Tortoise SVN, ser jeg ikke det er ikoner på filer og mapper, og også hvis jeg forlod klik på dem, kan jeg ikke se SVN i kontekstmenuen (stadig se CVS). Men jeg kan se alle disse ting i sædvanlige win explorer. Har nogen fælles situationer eller ideer, hvad er forskellen mellem dem?

Bedste reference


Hvis du er på et 64-bit OS, og Unreal Commander er en 32-bit app, skal du sørge for at installere 32-bit versionen af ​​Skildpadden SVN desuden til 64-bit-en.


Du skal installere begge versioner, hvis du vil bruge begge typer app med det. (Du har altid brug for 64-bit versionen, i det mindste hvis du vil have det til at fungere sammen med Windows Stifinder og andre 64-bit filadministratorer.)


Off-topic: Hvis du er i denne situation, er det også værd at bemærke, at det er ret svært at få en 32-bit filhåndtering til at vise den virkelige visning af en 64-bit maskine (uden også at potentielt bryde tredjeparts tilføjelse -ons), da 32-bit processer ser en virtuel visning af filsystemet. (De kan slukke det inden for deres proces, men det kan så ødelægge dele af dem eller andre komponenter, de laster/kører, der kræver det eller nu ser en modstridende visning i forhold til de ting, der lancerede dem og de argumenter, de bestod.)

Andre referencer 1


SVN og CVS er begge versionskontrolsystemer, men er temmelig fra hinanden og blandes ikke. Normalt Windows-klienter forbinder en mappe på din hardisk til et lager og vil vise information der baseret på repoinfo sammenlignet med din lokale arbejdskopi. en forbindelse til en CVS er det ikke normalt at vise noget, mens du bruger SVN, som det er helt andet system. [1] [2]