Hvilken C/C ++ headerfil definerer en BYTE datatype?

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Jeg sender en overskrift med denne erklæring:


 struct tMaterialInfo {     
    char strName[255]; // the texture name
    char strFile [255]; // the texture
     BYTE color [3]; // the color of the object 
 };


Overskriften indeholder følgende:


#include <windows.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <math.h>
#include <fstream>
#include <vector>
#include <glgl.h> // Header File For The OpenGL32 Library
#include<glglu.h>// Header File For The GLu32 Library
#include <glglaux.h>


Hvor kommer BYTE fra?

Bedste reference


Jeg gætter på det fra Windows. [9]



  En byte (8 bit).

  
  Denne type erklæres i WinDef.h som følger:

  
  typedef usigneret char BYTE;


Andre referencer 1


Hvis du programmerer C til Windows, formoder jeg, at du bruger Visual Studio til at udvikle. Du kan højreklikke på et hvilket som helst søgeord og vælge Gå til definition F12 for at finde, hvor den er defineret.


BYTE er defineret i WinDef.h


typedef unsigned char       BYTE;

Andre referencer 2


Næsten helt sikkert fra en af ​​de mange overskrifter inkluderet fra windows.h. Windows SDK har inkluderet typedef s for BYTE, WORD og DWORD siden mindst Windows 2.0 dage (den tidligste Windows SDK jeg husker at have).