python - SCons undlader at opdage Visual Studio Build 2017 Værktøjer på Windows 7

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Jeg forsøger at kompilere Godot Engine - Godot Engine som er en 3D Game Engine lavet med C ++.
Ifølge de seneste Godot Docs - Compiling Godot på Windows,
Jeg forsøgte at kompilere godot på min 32 bit Windows 7 Ultimate PC. [3] [4]


Jeg installerede Scons fra officielle kilder ved hjælp af Command -



  ./setup.py installer



Så jeg installerede med succes uden nogen fejl.


Så downloadede jeg Visual C ++ Build Tools og installerede det, prompten fungerer også fint.


Jeg installerede Python2.7 i mappen C: \ python27 \
Ved brug af -



  python - version



Det ser også ud til, at det fungerer korrekt.


Men når jeg åbner Bash Prompt for Visual Studio C ++ med nuværende Directory, kører jeg disse kommandoer -


cd.
cd godot-master
C:/python2.7/scons.bat p=windows


Jeg blev mødt med en mærkelig fejl, den


C:godot-gles2godot-gles2>C:/python27/scons.bat p=windows
scons: Reading SConscript files ...

scons: warning: No version of Visual Studio compiler found - C/C++ compilers mos
t likely not set correctly
File "C:godot-gles2godot-gles2SConstruct", line 3, in <module>

scons: warning: No version of Visual Studio compiler found - C/C++ compilers mos
t likely not set correctly
File "C:godot-gles2godot-gles2SConstruct", line 71, in <module>
Configuring for Windows: target=debug, bits=default
Found MSVC compiler: x86
Compiled program architecture will be a 32 bit executable. (forcing bits=32).
TypeError: unsupported operand type(s) for +: 'NoneType' and 'str':
  File "C:godot-gles2godot-gles2SConstruct", line 327:
    detect.configure(env)
  File "./platform/windowsdetect.py", line 343:
    configure\_msvc(env, manual\_msvc\_config)
  File "./platform/windowsdetect.py", line 196:
    env.Append(CPPPATH=[os.getenv("WindowsSdkDir") + "/Include"])

C:godot-gles2godot-gles2>


Hvad er problemet her? Er der noget jeg mangler?

Bedste reference