c # - Sådan hentes YUV stream eller bytes array ved hjælp af DirectX?

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Hej jeg opretter en prøveapplikation ved hjælp af DirectX.
Jeg følger en prøveapplikation her: http://www.codeproject.com/KB/directx/directxcapture.aspx


Kan nogen foreslå, hvor får vi rammer ???
Jeg kan ikke forstå prøven, det virker, men hvordan ???


Når jeg klikker på Start, oprettes en fil med nul bytes
Når jeg trykker på Stop, skrives nogle byte til denne fil.


men hvor får vi rammer og bytes array?
Jeg skal hente dem til konvertering.


Jeg forsøger at debug men kan ikke få.


Kan nogen give en ide eller hjælp


tak på forhånd.

Bedste reference


DirectX.Capture bruger internt DirectShow og opbygger en filterkæde til videooptagelse. Det er bare en wrapper omkring DirectShow.


Desværre skal du læse direkteShow for at forstå, hvordan det virker.


Hvis du skal behandle rammerne, skal du skrive et Transform Filter til DirectShow og indsætte det i DirectShow-grafen mellem dit optagelsesfilter og dit filforfatterfilter.


Hvis du ikke kender DirectShow, vil du ikke forstå hvad jeg taler om. Google 'DirectShow' og se efter nogle gode vejledninger.

Andre referencer 1


Endelig fik jeg det til at fungere


nu kan jeg få yuv data og gemme indholdet i en avi fil.


Jeg fulgte dette:
http://www.codeproject.com/KB/directx/directxcapture.aspx[1]