c ++ - iPhone Application Development på Windows

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Som jeg har set mange spørgsmål relateret til dette emne, men dette er et helt andet spørgsmål. Jeg ønskede at spørge, om der er nogen header-fil eller noget andet, som vil hjælpe mig med at programmere iPhone-applikation på Windows ved hjælp af Visual C ++ 2008 og derefter teste det på min telefon (og ikke rigtig gøre det åbent for det virkelige marked)?

Bedste reference


Desværre er der ingen måde at udvikle native iphone applikationer på Windows. OS X er forpligtet til at udvikle iOS applikationer.


Der findes tredjepartsværktøjer som Corona og Monotouch, som giver dig mulighed for at skrive din ansøgning på andre sprog end mål C, men for at teste i simulatoren eller på en fysisk enhed har du igen brug for OS X og iOS SDK, som kræver Apple hardware (du kan forsøge at bruge en hacket pc til at køre OS X, men det er ikke uden det egne problemer).

Andre referencer 1


Med Airplay SDK er det muligt at bruge Visual Studio og C ++ til iPhone udvikling. Det gør det muligt at installere til enheden på Windows. Men for at oprette ordentligt underskrevne apps til AppStore-indsendelse kræves OS X. [1]


Da Airplay SDK er et multiplatform udviklingsmiljø, der fokuserer på spil, er det ikke beregnet til applikationer, der bruger iPhone API'er direkte. Så når man bruger det, er udvikleren faktisk ved at skrive Airplay-applikation, der bare sker for at arbejde på iPhone også. spil, der bruger OpenGL ES, skrevet i C ++, dette er ikke et problem. Men 'produktivitets' -applikationer, der bruger indbyggede iPhone-UI-komponenter, er uden tvivl med Airplay SDK.