c + + - at opbygge platform platform async hændelsesbaseret server, der arbejder på Windows og Linux, hvilke lib at bruge?

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



efter at have læst denne store artikel, jeg er ikke sikker på, hvordan kan jeg bygge enkel cross platform server, der kan være, har det godt som Linux single event-baserede servere. jeg forstod ikke, det kan gøres? er boost aio det rigtige værktøj til dette? er der noget andet værktøj til dette?
Jeg bruger c ++ som programmering. [3]


typedef struct {
  unsigned long* Internal;
  unsigned long* InternalHigh;
  union {
    struct {
      WORD Offset;
      WORD OffsetHigh;
    };
    void* Pointer;
  };
  HANDLE hEvent;
} OVERLAPPED;

Bedste reference


Jeg vil også anbefale Adaptive Communication Environment http://www.cs.wustl.edu/~schmidt/ACE-overview.html. Men hvis du allerede bruger Boost i din eksisterende kode, er boost::asio et vidunderligt bibliotek til at arbejde med. [4]

Andre referencer 1


Ja, boost :: Asio er den rigtige ting at gå med.