iphone - Udvikler apps til jailbroken iOS-enheder?

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Jeg ved, at du har brug for en Mac og Xcode og SDK. Men er det muligt at udvikle apps til jaibroken-enheder og/eller almindelige enheder, der bruger Windows/Linux-platforme?


Rediger



Også hvad er downdown på Airplay SDK? Hørt at det er ret godt, men giver ikke den samme ydeevne som en app udviklet gennem Xcode.
Fundet dette PDF-dokument, for hvad det er [1]

Bedste reference


Kort svar - JA.


Selv om jeg ikke er helt sikker på hvad du mener med 'KUN' for jailbroken enheder, men hvis du har nogen erfaring med flash-scripts eller handlingsskrifter, så tjek Adobe Flash Professional CS5.5. Det er et program, der lader dig designe og skriv dine egne apps til ipod/iphone/ipad.


http://www.adobe.com/products/flash.html[2]


Jeg har brugt det i årevis og finder det perfekt.

Andre referencer 1


Faktisk kan du, og det er hvad programmering handler om. Hvis du er en hård programmør, kan du gøre masser af cross platform og krydse hardware ting. Glem ikke, at uanset hvor cool Steeve Jobs er (eller foregiver at være) til Apple og måske endda ikke-Apple-forbrugere, bryr de sig om deres fortjeneste og vil aldrig officielt oplyse, at bygningsapplikationer til iPhone og andre iOS-enheder er mulige på pc'en På den måde får de dig til at få en Mac. De har haft stor succes med at få folk til at tro, at bygningsapplikationer til iPhone ikke er mulige ellers.

Andre referencer 2


Der er en værktøjskæde til Linux platforme, men det har ikke Interface Builder eller andre niceties. Her er et eksempel applikation der bruger det. [3] [4]

Andre referencer 3


Du kan være på udkig efter theos . Se på denne tråd.


Selvfølgelig skal du vil have din værktøjskæde installeret, hvilket ikke bør være så hårdt . Der er mange projekter, der indebærer at have et Linux iOS-værktøjskæde. en anden historie, selvom: P (ikke at sige det er umuligt!).

Andre referencer 4


Kort svar er nej - fundamentalt bruger iPhone OS Cocoa, som er en lukket ramme, der kun distribueres med XCode. Nogle mennesker har tænkt på reverse engineering (som Wine), men jeg tror ikke, at nogen virkelig har været succesrige hidtil, endsige bruge kakao som udviklingsmiljø.


Du kan muligvis oprette nogle debianpakker (dpkg), der kan køres i baggrunden eller via mobilterminalen. Dette er dog en slags begrænsning, fordi du ikke har adgang til GUI, og din app vil ikke være meget intuitiv.


Der ser ud til at være en udviklingsplatform til at overføre Blender-spillogik til et fuldt udviklet iPhone-spil. Måske kan du undgå Xcode på denne måde, men jeg tvivler på det.
http://sio2interactive.com/[6]


Du kan køre OSX inden for Virtualbox/VMWare Player, men det er ikke tilladt af Apple.

Andre referencer 5


Lyt ikke til andre mennesker, der insisterer på, at du skal have en Mac. Du skal blot downloade en kopi af krakket VMWare med forudinstalleret Mac fra http://thepiratebay.org/. Du skal også downloade en kopi af sprængt VMWare-afspiller fra det samme websted, så download Xcode inde i Mac'en. Du behøver ikke betale for noget, jeg har brugt det og arbejder godt. [7]