Udvikling til iOS under Windows

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



For nogle dage siden fandt jeg et stort projekt: vs-android.
Det giver dig mulighed for at opbygge Android-projekter fra Visual Studio og køre dem i emulator.
Dette er meget cool, fordi jeg kan lide at udvikle sig i vs.


Så jeg begyndte at finde noget som vs-ios =)))


Jeg fandt nogle værktøjskæder, der giver dig mulighed for at kompilere ios app under vinduer, men du kan ikke køre dem i emulator eller på en rigtig enhed.
Eller disse værktøjskæder er meget gamle.
Og det andet problem er, at der ikke er nogen IOS-emulator til Windows.


Jeg fandt ud af, at der er en DragonFire SDK, som giver dig mulighed for at udvikle, kompilere og køre dine ios apps under vinduer.
Så betyder det at det er muligt!



  1. Jeg har egen crossplatform spilmaskine skrevet i C ++. Og jeg vil prøve alt at udvikle under vinduer i vs =)
    Hvis der er en løsning til at gøre det, kan du hjælpe, selvom denne løsning er meget hård for implementering.

  2. Venligst, skriv ikke ubrugelige links. Jeg er virkelig læst meget.
    Fortæl om din oplevelse, ikke om hvad du har hørt fra andre =)))



P. S. Jeg vil kun udvikle sig i C ++. Andre varianter er ikke en løsning.


Tak!

Bedste reference


Jeg kan ikke kommentere C ++ side af ting, men jeg kan forklare en metode, der arbejder med en gyldig IPA.


Når du har udviklet en IPA-fil, kan du uploade den til iTunes, hvis den er konfigureret korrekt. Uanset hvordan det oprettes, selv om du skal uploade en app til iTunes, har du brug for en Mac. Du behøver dog ikke købe en ... bare bruge de virtuelle Mac'er hostet af http://www.macincloud.com. Det er billigt og fungerer på en pc. [1]


Du skal bruge Mac'ens nøglering til at oprette dine certifikater, men når du har certs, kan du udvikle IPA-filen i Windows ved hjælp af dine metoder (sikkert) eller Adobe Air (absolut). Du uploader derefter til den virtuelle Mac ved hjælp af DropBox (eller anden metode). Derefter skal du forstå Mac iTunes-uploadprocessen, som du kan finde i Apple Docs.