iphone - iOS udvikling på Windows

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem




   Mulig duplikat:

  Hvordan kan jeg udvikle til iPhone ved hjælp af en Windows-udviklingsmaskine?





Jeg har læst mange spørgsmål og svar om udvikling af iOS-apps på Windows:


iPhone udvikling på Windows


Hvordan kan jeg udvikle til iPhone ved hjælp af en Windows-udviklingsmaskine?


Men de fleste måder at opnå dette på, er at folk med dette problem (gør ios apps på windows) vil lave apps til sig selv. Derudover foreslår nogle af dem webapps.


Jeg arbejder for et firma, der skal lave en lille App (senere vil andre virksomheder få brug for mere), og den person, der har ansvaret for alt om IT, fortalte os, at vi har brug for nogle fakta, så vi kan vise, at vi virkelig har brug for en Mac til at udvikle apps til iOS lovligt.


For det første ved jeg ikke, om alt det der står på denne side, ville være nok https://developer.apple.com/support/ios/ios-dev-center.html[4]



  For at udvikle sig med iOS SDK og Xcode, skal du have en Intel-baseret Mac
  kører Mac OS X Snow Leopard eller senere, og du skal være registreret som
  en Apple Developer.



Nu har jeg nogle spørgsmål:



  • Er der en lovlig måde for et firma at lave iOS-apps på Windows?

  • Hvis en af ​​disse måder kører OS X under en virtuel maskine ... Er det muligt at gøre det med OS X Lion USB-drev?

  • Jeg ved, at der er nogle SDK'er som Marmalade, Corona, DragonFire ... og de giver os licenser, men er de 100\% pålidelige? Ville apple give os support, hvis vi bruger et af disse SDK'er?

  • Kontrollerer Apple, om appen blev oprettet over en lovlig OS X-kopi? Jeg mener, at når koden er kompileret, er der et tegn, så Apple kan kontrollere, at appen blev lavet uden at snyde?

  • Oprettelse af spil på OS X (VM) ville være svært?

  • I tilfælde af at vi får Mac (mini) ... Skal vi bruge Magic Touch eller Magic Trackpad til at teste multi-touch? Eller er det kun muligt at gøre det ved at trykke på en af ​​tasterne plus venstre klik?

  • Oprettelse af Web Apps ville være en løsning? Jeg ved, at vi ikke kan bruge kameraet til enheden ved hjælp af Javascript, men er resten ok?.



Test [5]


Nogle af vores medarbejdere har iTouchs, men vi ved ikke, om virksomheden skal købe en ny. Vil du også foreslå at få den ældste generation af iPod Touch til testformål eller kun den 3. og 4. generation?


Jeg håber du kunne forstå mig. Tak på forhånd!


Opdater :


Jeg fik disse svar:



  • Du vil arbejde over Windows med henholdsvis SDK



Mig: Jeg ved, at der ikke er en officiel SDK til at udvikle iOS-apps på Windows fra Apple.



  • Det programmeringssprog, vi vil bruge, er det samme, det ville være installeret på en pc eller en MAC.
    Mig: Umuligt?



Opdater
Vi har Mac. ': D'

Bedste reference


Selv om der er ting som FlashBuilder, giver disse løsninger ikke ydeevnen eller fleksibiliteten af ​​en egentlig indbygget applikation. For så vidt angår virtualisering af OS X er dette ikke en mulighed. EULA for alle versioner af OS X forbyder specifikt hardware virtualisering (selvom jeg tro Lion hjælper det men kun når du kører direkte på ægte Apple hardware . Det er med andre ord ikke muligt at køre OS X på en anden computer end en Mac uden at krænke EULA.

Andre referencer 1


Jeg har ikke en Mac, men jeg opsætter en hackintosh (MacOSX kører i pc) ved at følge vejledningen fra denne blog http://tonymacx86.blogspot.com/. Hvis din pc spec er kompatibel, kører Mac OSX fejlfrit, ligesom i normal Mac. [6]


Siden du stiller dette spørgsmål, formoder jeg, at du ikke vil gaffle en penge til at købe Mac, så opsætningen af ​​en hackintosh-maskine er den bedste løsning for dig. Du skal bare bruge nogle penge til at købe lovlig kopi af Mac OSX. Ja, jeg opsætter også hackintosh'en for at udvikle iPhone apps på en pc.

Andre referencer 2


Selv om der altid er hacks og work-arounds, skal du have en Mac til en seriøs iOS-udvikling. Du kan hente en Mac Mini til under $ 1000, jeg vil blive overrasket, hvis du kunne konfigurere en Windows-maskine, der kunne opbygge iOS Apps til færre end $ 1000 værd af mand-timer ... plus du 'sandsynligvis ender med at hele tiden tinker for at holde det arbejde.



  • AFAIK, Mac OS X kører ikke pålideligt i en VM på en Windows-maskine, men det kunne have ændret sig siden jeg sidst kontrollerede.

  • De fleste af platformeudviklingsværktøjerne falder tilbage til HTML/Javascript-baseret teknologi, der køres i en integreret browser og pakkes med et brugerdefineret værktøj. Jeg plejer at undgå dem, som de apps, de producerer, ikke vil føle hjemmehørende.

  • Jeg tror ikke, at Apple kontrollerer for at se, hvor koden blev bygget. Adobe FlashBuilder kan eksportere til en iOS-binær, disse Apps accepteres af Apple.

  • Oprettelse af dem bør ikke være svært ... at teste dem kan være lidt langsomt, men du vil helt sikkert prøve tidligt og ofte på ægte hardware.

  • Hvis du får Mac Mini, kan du holde indstillingen og klikke for at simulere en dobbelt berøring i iPhone-simulatoren, men for mere signifikant multi-touch test skal du målrette mod en ægte enhed.

  • Afhængigt af dine mål kan en webapp være en god løsning. Du vil muligvis miste en vis ydeevne, og lidt kontrol, men du behøver måske ikke så meget for at udføre din opgave.


Andre referencer 3


Min personlige erfaring med it har altid været som at trække tænder for at få dem til at tillade/støtte ethvert Apple-produkt. Lad dem ikke tale dig om nogle patchwork-alternativer til at lave apps. Lige op OSX er langt og langt den bedste vej at gå, især siden du snakker om at gøre mere senere. Gør det lige fra starten.

Andre referencer 4


Nu med Adobe Flashbuilder kan du lave iPhone apps via Windows http://www.adobe.com/devnet/air/articles/packaging-air-apps-ios.html det ville alle blive kodet i actionscript ligesom flash ser dog meget ud ens. Personligt har jeg aldrig brugt det, jeg ejer en mac, men min skole jubler [7]


Jeg ved også, at du kan sætte apps fra denne bygherre lige ind i appbutikken ligesom OS X-processen


Du kan ikke lægge det direkte på en thumbdrive, fordi OS X støtter anderledes, du skal installere en ny boot loader på din computer, men det kan gøres, kig op Hackintosh


Endelig behøver du ikke den magiske touch pad, det er ikke muligt at gøre multitouch, mens du kører på simulatoren via OS X, du skal sætte appen på din telefon for at teste multitouch

Andre referencer 5



  1. Er der en lovlig måde for et firma at lave iOS-apps på Windows?


    Mit råd er at prøve så hårdt som muligt for at få en Mac.


    Men bare for at give et andet alternativ:


    Prøv Phonegap. Det er grundlæggende en HTML5-indpakning, der hovedsagelig bruges af app, der skal offentliggøres i flere typer enheder. Den kan også få adgang til native ressource som kamera og lager , som du kan se på deres funktionsside. [8] [9]


    Hvis din bekymring er mere i udviklingsmaskine, kan du ved hjælp af Phonegap udvikle en app i ethvert OS. Du behøver ikke købe flere Mac til alle udviklere.


    PhoneGap har også en service kaldet PhoneGap build, som faktisk er en sky service, der kan opbygge din kode til flere platforme, herunder Iphone. Dette er lovligt, og du kan offentliggøre det App Store. [10]

  2. Hvis en af ​​disse måder kører OS X under en virtuel maskine ... Er
    er det muligt at gøre det med OS X Lion USB Thumb Drive?



    Nej, Du kan kun køre OSX Virtual Machine i OSX også.

  3. Oprettelse af spil på OS X (VM) ville være svært?


    Det afhænger af udvikleren. Men da spillet skal testes i emulator, er dit spørgsmål ikke så relevant.

  4. I tilfælde af at vi får Mac (mini) ... Skal vi bruge Magic Touch eller Magic Trackpad til at teste multi-touch? Eller er det kun muligt at gøre det ved at trykke på en af ​​tasterne plus venstre klik?


    Xcode Emulator i stand til at simulere det. Læs denne blog [11]

  5. Oprettelse af Web Apps ville være en løsning? Jeg ved, at vi ikke kan bruge
    Kamera af enheden ved hjælp af Javascript, men er resten ok?



    Hvis du bruger PhoneGap, er det i grunden webapplikationer indpakket af indfødte. Det giver dig stadig adgang til ressource som kamera, kompas, lagring mv.


Andre referencer 6



  Vil du foreslå at få den ældste generation af iPod Touch til
  test formål eller kun 3. og 4. generation?



IOS 5 SDK har mange nye funktioner, der gør appudvikling lettere. Når din app er klar til udgivelse, har de fleste brugere flyttet til iOS 5. Det er min opfattelse, at iOS 5 ikke understøtter 3rd-gen-enheder, så der er ingen mening i at få dem, hvis du vil brug SDK 5.