c # - Timer kalder kun Timer\_Tick-begivenhed, når siden færdiggør udførelsen af ​​hele siden

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Jeg har en ansøgning, hvor jeg starter en timer til to opgaver:



  1. På en enkelt sløjfe med en vare.

  2. Har mere end et element



Nu når jeg har ét emne, starter timeren lysbilledet perfekt, men når jeg har mere end ét emne så skal jeg løbe igennem det, så timeren\_tick-arrangementet kan ikke starte på en kontinuerlig sløjfe.


Er der nogen mulighed, så jeg pludselig kan starte timeren ..?

Bedste reference


Du mangler mere information til et mere specifikt svar, men i tilfælde af at du taler om en Windows Forms-app, er det bare at kalde Application.DoEvents() fra tid til anden for at tillade andre arrangementer at blive behandlet (f.eks. kalde det en gang efter hver iteration). For andre teknikker (fx WPF eller ASP) er der lignende fremgangsmåder.

Andre referencer 1


Hvis du har to uafhængige timere, som begge udløser en lang løbende opgave, så må du måske oprette en baggrundsarbejder (flere oplysninger: http://msdn.microsoft.com/library/system.componentmodel.backgroundworker. aspx) til den lange løbeopgave. [2]


Eller hvis du har en lang løbsløkke og en kort en, skal du bruge Application.DoEvents () som angivet tidligere.