c # - Brug af XBox 360 Kinect med Kinect til Windows SDK

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Jeg arbejder på et klasseprojekt, der bruger en Kinect. Ifølge [[Microsoft Kinect for Windows Information Page]]
Console.WriteLine("Sensor count: " + KinectSensor.KinectSensors.Count);
Console.WriteLine("Sensor status: " + KinectSensor.KinectSensors[0].Status);
:



  Hvis du modtager en af ​​disse fejlmeddelelser, er du sikkert
  bruger en Kinect til Xbox 360 og ikke den nye Kinect til Windows. Lave
  sikker på at din Kinect-sensor er Kinect for Windows-sensoren. (Det er
  let: Bare sørg for at det står ikke 'Xbox 360' på forsiden.)

  
  Hvis du er en softwareudvikler, kan du bruge Kinect til Xbox 360
  sammen med din computer for at teste den software, du arbejder på.
  Men for at få den fulde Kinect til Windows oplevelse, anbefaler vi
  du downloader Kinect til Windows SDK og bruger det med Kinect til
  Windows.

  
  Bemærk Sørg for, at din Kinect-sensor er Kinect for Windows
  sensor. Hvis det står 'Xbox 360' på forsiden, er det Kinect til Xbox
  360, ikke Kinect til Windows.



Trods tvetydigheden af ​​denne meddelelse ser det ud til, at jeg skal kunne bruge en XBox 360 Kinect til udvikling. SDK begrænser kun implementering, hvilket er helt fint for mit projekt.


Men når jeg kører følgende kode:


Console.WriteLine("Sensor count: " + KinectSensor.KinectSensors.Count);
Console.WriteLine("Sensor status: " + KinectSensor.KinectSensors[0].Status);


Jeg får output:


Sensor count: 1
Sensor status: NotReady


Hvad giver? Min Kinect er forbundet til min computer. Det grønne lys på forsiden blinker. Enhver hjælp her ville blive værdsat.

Bedste reference


Du kan bruge Kinect SDK, der var designet til at fungere sammen med Kinect for XBox: Kinect SDK Beta 2. Hent det gratis fra microsoft.com. [3]


Fra downloadlinket:



  Kinect for Windows SDK beta giver hobbyister og forskere værktøjerne til at udvikle ikke-kommercielle applikationer, der kører på Kinect til Xbox 360 .



(vægt min)

Andre referencer 1


Kinect-sensoren har brug for høj strømforsyning, og den normale USB-port giver ikke tilstrækkelig strøm. Sørg for, at sammen med USB-tilsluttet er Kinect-sensors strømforsyning også tilsluttet.

Andre referencer 2


Jeg foreslår at bruge Kinect Explorer demo-appen, der leveres med den nyeste version af SDK først.


Dette vil bekræfte, om det bare er noget at gøre med din særlige løsning eller grænsefladen til Kinect generelt.


Du kan også prøve at gentage gennem KinectSensor.KinectSensors samlingen for at se om det giver et andet resultat til Count-ejendommen.