Hvordan man opbygger Mesa 3D 8 til Windows ved hjælp af Microsoft toolchain?

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Alt (herunder LLVM) virker fint, indtil jeg står over for


src \ mesa \ drivers \ windows \ gdi \ wmesa.c (956): fejl C2039: 'PutRow': er ikke medlem af 'gl\_renderbuffer'
        D: \ Kilder \ Grafik \ Mesa-8.0.2 \ src \ mesa \ main/mtypes.h (2540): se erklæring om 'gl\_renderbuffer'

Bedste reference


Jeg har lige ramt netop dette.


Denne stackoverflowartikel indeholder muligvis en anelse:
Kan massive indlejrede løkker få linkeren til at køre uendeligt, når de kompilerer i Release-Mode?


Jeg har bekræftet, at det er linkeren, der er hængt. Den adfærd jeg ser er præcis, hvad plakaten af ​​ovenstående tråd så. CPU fastgjort til 100\% (på en kerne) og ingen bevægelse af hukommelse op eller ned.


Forfatteren antyder, at deaktivering af funktionen har hjulpet. Jeg vil prøve det i morgen.