windows - Kør officielle Kinect SDK på iMac

Indlæg af Hanne Mølgaard Plasc

Problem



Jeg vil gerne oprette mit Kinect udviklingsmiljø og overvejer at bruge iMac som boksen med Windows 7 installeret som dual boot og/eller paralleller.


Har nogen prøvet denne konfiguration tidligere, og virker den?

Bedste reference


Running Bootcamp (dual boot) virker med windows 7/8 Parallels gør det ikke.
Jeg har en macpro 1,1 og en mac air begge arbejder med bootcamp (dual boot).


Det eneste, der kan få det til ikke at fungere, er USB-konfigurationen. Kinect kræver, at den tilsluttes en USB-host-controller og ikke et hub. Jeg tror, ​​at alle iMacs USB-porte er værthavne, så jeg tror ikke, at dette er et problem. Hvis du bruger Kinect Sensor Chooser kontrol indbygget i WPFViewers sample app, vil det fortælle dig, om det pågældende problem opstår (utilstrækkelig båndbredde).


Parallels vil ikke fungere sammen med SDK på tidspunktet for denne skrivning på grund af chaufføren. Kinect er ikke en officiel USB-enhed, og chaufføren kræver direkte kommunikation med Kinect. Jeg håbede, at dette ville blive løst med den officielle Kinect til Windows-hardware, men desværre var det ikke.

Andre referencer 1


Du kan måske se på native OSX Kinect-udvikling ved hjælp af OpenKinect


http://openkinect.org/wiki/Getting\_Started[1]


Hvis du ikke ønsker at skrive hele billedbehandlingskoden selv og arbejder i C #, kan du starte med Accord-biblioteket:


http://accord-net.origo.ethz.ch/[2]